05 Mart 2015

Vefat Haberi



Vefatını üzülerek öğrendiğim Sevgili blogger arkadaşımız Gamze Akbaş'a Allah'tan rahmet, acılı fedakar eşine ve ailesine sabırlar dilerim.

Çok mücadele etti, zaman zaman umudunu kaybetse de oğlu için her türlü acıya, zorluğa göğüs germeye çalıştı.

Anneliğin ne kadar kutsal bir duygu olduğunu bize paylaşımlarıyla birebir yaşattı.

Gamze'nin cenazesi bugün öğle namazının ardından Karşıyaka Zübeyde Hanım Mahallesi’nde Hasan Ali Gültekin Camii’nde kılınan cenaze namazı sonrası Örnekköy Mezarlığı’nda defnedilecekmiş. :(

13 yorum:

Çınar dedi ki...


Allah rahmet eylesin, ailesi ve yakınlarına sabırlar diliyorum.

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

Ruhu şad olsun.. :(
Allah rahmet etsin..

tosbagalar dedi ki...

Allah rahmet eylesin çok üzüldüm çok

beyaz meleğim dedi ki...

Çok üzüldüm Gamzeye
Allahtan rahmet geride kalan çocuğuna .eşine ve ailesine büyük sabırlar diliyorum gerçekten anlatması tarifi imkansız bir üzüntü

Sulemcafe dedi ki...

Allah rahmet eylesin.Mekani cennet olsun.

Allah yavrucuguna esine ailesine sonsuz sabirlar versin.

Siyahdantel dedi ki...

Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır diliyorum :(((

Makbule Abalı dedi ki...

Baş sağlığı diliyorum. Geride kalan oğlunun onun istediği niteliklerle yetişmesi en içten dilektir.
Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabır diliyorum.

Gülşah önen dedi ki...

çok çok üzüldüm gercekten bütün gün içimden hiçbirsey yapmak gelmedi allah ailesine sabırlar versin mekanı cennet olsun :(

ANNEKIZ dedi ki...

Allah rahmet eylesin :(

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Mekanı cennet olsun:(

Unknown dedi ki...

Allahım gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Çok üzüldüm.Allahım Atakan a sağlıklı,güzel bir ömür versin.

bilge dedi ki...

Çok mücadele etti ..duyunca çok üzüldüm..kalanlara sabırlar diliyorum...

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Böyle güzel insanların gidişi çok daha yakıyor insanın yüreğini. Gülüşü yüreği güzel arkadaşım nurlar içinde yat. Allah bebeğine uzun ve güzel ömür versin.