17 Eylül 2014

KAPUTAJ PLAJININ TURKUAZ RENGİ


Ehhh tatil bitti sen yeni paylaşıyorsun demeyin.Ekim'in sonuna kadar denize giriliyor buralarda.
Hem yakında bir bayram tatili daha var.Olmadı seneye, görmeyenler bir kenara not alsın.

Kaputaj Plajını ben ilk defa gördüm.İsmini hep duyduğum bu plaj Kaş -Kalkan sahil yolu üzerinde tam bir doğa harikası.

Yol kenarına arabanızı parkettikten sonra, 187 basamak iniyorsunuz ve işte oradasınız...

Deniz biraz serin olsa da turkuaz rengi harika.

Bu güzelliği unutamıyorum.








Diğer sosyal ağlardan beni takip için;

5 yorum:

Sulemcafe dedi ki...

Cok güzel,kücük,gizli bir sahil.Yillar önce bir kac sefer gitmistik. Sanirim tek negatif yani WC olmamasiydi. :(

Denizi,sahili muhtesemdi.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Evet wc ve duş sıkıntısı var Sevgili Şulem.Onu da burada belirtelim.

arzubahar dedi ki...

bende hayran kalmıştım görünce suyun rengi muhteşem sanırım taşların renginden alıyor

Yazgüneşi dedi ki...

dalgasız yakalamışsınız sanki Kaputaş'ı -ki pek nadirdir...
Kaputaş'a gidişim hep şöyle oluyor sabah en geç 9.30-10.00 da orada oluncak, kayanın gölgesi çekilene (ve tuvalet gelene) kadar kalınacak ki bu da 12.30 falan olur maksimum.. sonra ayrılınacak plajdan :)

nefistir ama
dünyanın en güzel plajları listesinde üst sıralarda :)

Mahmutun güncesi dedi ki...

Fotoğraflar da koşun gelin der gibi.Ülkemizde ne kadar çok güzel yer var değil mi?