28 Nisan 2014

mola ♥




"Kısa bir mola vermek istiyorum, izin verir misin hayat?
Gerçekler sancı yapıyor, az bir düş alıp döneceğim." demiş şair 

bende hayata kısa bir mola verdim ama 
istiyorum ki bu mola biraz daha uzun olsun.


Koşuşturmalar, yapılacaklar listesinin uzunluğu yordu beni.
Bir yandan yılların emeği bloga vakit ayıramıyorum istediğim gibi ilgilenemiyorum ve blog arkadaşlarımı özlüyorum neler yaptıklarını merak ediyorum.

Meşguliyetler bir süre daha devam edicek kısmetse
 bende buralarda daha çok vakit geçireceğim, 
ümit ediyorum.

Dostlukla♥


Diğer sosyal ağlardan beni takip için;

3 yorum:

Zeugma dedi ki...

Aynı zamanda beni anlatmışsın Ebrucuğum.
Üzerine üstlük başıma bir de Blogger sorunu çıkınca ben de uzun bir mola isteğiyle doluyum şu an...
Bu aylarda bloglara ilgi azalıyor. Hem yazarları hem okurları dış dünyanın getirdikleriyle daha ilgili. Üstüne yoğunluklar, yorgunluklar...

Çok fazla uzamasın lütfen.
Sensiz buraların tadı hiç mi hiç olmaz. Varlığın bambaşka!
Her şey dilediğin gibi olsun. Sağlık ve huzur yanıbaşından hiç ayrılmasın.Kafanı mümkün olduğunca çabuk dinlendir lütfen..
Sevgiyle kucakladım....

Unknown dedi ki...

Moladan sonra bomba gibi dönmeniz dileğiyle. ;)

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Muhakkak okuduğum, izlediğim bloglardan biri sizinki. Fazla uzun olmasın ama bu mola:))) Şaka bir yana işlerinizi kolaylıkla halletmeniz ve bloga ayıracak enerjiyi çabucak toparlamanız dileğiyle, sevgiler...