04 Şubat 2014

SHREK KARAKTERİNİN İLHAM KAYNAĞI,GÜREŞÇİ MAURİCE TİLLET



Maurice Tillet ünlü animasyon karakter Shrek’e ilham kaynağı olmuş ünlü bir Rus güreşçidir.
İki kez "Dünya Ağırsiklet Şampiyonu" ünvanını almıştır.

Fransız donanmasında mühendis olarak çalışırken,
“Fransız Melek” lakabıyla ringlerde dövüşmeye başlar.
Üst üste pek çok şampiyonluk kazanır.

Korkutucu görünümüne rağmen çevresince çok sevilen ve bu nedenle “Angel / Melek” olarak anılan güreşçi, gençlik yıllarında başlayan ve o dönemde tedavi edilemeyen orantısız kemik büyümesine bağlı olarak  51 yaşında hayata veda eder.












10 yorum:

Bahceperim dedi ki...

Gerçekten bire bir örneği... Akromegali o dönemde tedavi edilemediğinden bu hale dönmüş. Sanırım, 'Ben neden bu dünyadayım?' sorusunun en iyi cevaplarından biri olmuş. İnsanlara her şeye rağmen devam etme gerektiğini hatırlatıyor.
Sevgilerimle.

tarchinbyseden dedi ki...

Gerçekten çok ilginç... Sadece tipleri değil mimikleri bile benzetmişler..

bücürükveben dedi ki...

hiç bilmiyordum hayali bir karakter sanırdım sağol arkadaşım, üzüldüm ayrıca yazık:((

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Biliyorum bu adamcağızı:) Ne güzel olmuş Shrek gibi bir karakter yaratmışlar.

Moonlight dedi ki...

Wish you a nice week ..
Hugs from Moonlight

Hayatimakyajla dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok begendim ve sizi takibime aldım.
Sevgiler,
Bende bloguma beklerim..
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

BlahBlah dedi ki...

vaay bee :) teşekkürler bu bilgi için.

Alper Sağlam dedi ki...

Rus boksör Nikolai Valuev'e de çok benziyor ;) muhteşem üçlü gibiler :)

Zeugma dedi ki...

Bilmiyordum, çok ilginç bir bilgi oldu benim için Ebrucum:)
Adam sevimli ama. Karaktere de yansıtılmış zaten ;)

bilgicellim dedi ki...

Gerçekten çok ilginç. Shrek'in kendiliğinden ortaya çıkan bir animasyon karakteri olduğunu sanıyordum... Benzerlik müthiş...