16 Ocak 2014

Japonlar Bu Sefer de Beşgen Şekilli Mandalina Üretti.


Japonya'da genç çiftçiler gelecek ay yapılması planlanan yerel bir festival için beşgen şeklinde mandalina üretmişler.

1.5 cm kalınlığında ahşapların içine sıkıştırılan mandalinalar büyüdükçe beşgen şeklini almış.

Daha önceki denemeler kalp ve yıldız şekilli ahşapların içinde yapılmış.Tabii iş göründüğü kadar kolay değil beş yıllık bir çalışmanın ürünü bu mandalinalar.
Hayli enteresan görünüyorlar.






kynk.

Diğer sosyal ağlardan beni takip etmek isterseniz;

3 yorum:

gooogoook dedi ki...

Enteresanmış hakikatten, alem insanlar şu Japonlar:) bamyanın kesilmiş şekline benzettim kesilmiş şeklini, sanırım kare şeklinde karpuz da üretmişlerdi. Sevgiler.

DOREMİ dedi ki...

Zeki şeyler..paketlemede kolaylık önemsenmiş :)

semmma dedi ki...

hep amarikanın oyunu bunlar diye girdim posta, sonra baktım gdolu değil tahtalarla sabitlemişler şekli, aa negzel dedim. sonra ben de yaparım ki bunu dedim. işte sırf bu yüzden masterı bitiremiyorum bi türlü, bilim için çok kendini bilmez bi insanım..