04 Ekim 2013

Alevde Izgara Lezzetler Artık Bir telefon Kadar Yakın !

Hani olur ya? Gün içindeki koşuşturmalar neticesinde bir de bakmışız "yemek yemeyi bile" unutmuşuz. İşte o zaman hem zahmetsiz hem de lezzetli kaçamaklar mutlu eder insanı...

Ben genelde web karşısındayken yakalanırım bu duruma.Karnım zil çalarken karşıma çıkan birbirinden güzel görsellere "hayır " diyemiyorum.

Geçmiş gün, Burger King'in eğlenceli bir Facebook sayfası var takibe almıştım.

"Ara Gelsin" 444 54 64 sipariş hattından böylece haberim oldu.


Bu arada "kilo kaygımın olmadığı" falan da düşünülmesin sakın!!

Ben biliyorum ki; hangi yiyecek olursa olsun < fazla tüketildiğinde > size kilo olarak geri dönecektir.

İşte benim gibi kalori hesabı yapanlar için Burger King menülerin kalori hesaplarını da web sayfasına eklemiş ki, bu harika bir olay...



O günkü duruma göre ister King Delight Ürünler ile kilomu koruyor istersem 20 farklı seçimde Burger ile kendimi şımartıyorum.

Sizde Burger King'in web sayfasını ziyaret ederek seçim yapabilir, 444 54 64 "Ara Gelsin" sipariş hattıyla beğendiğiniz lezzete kavuşabilirsiniz.

Bu arada hemen belirtmeliyim Burger King'in Türkiye genelinde 500'den fazla restoranı var.

Umuyorum sizin şehrinizde en az bir tane şubesi vardır.

Şayet yoksa üzgünüm ki, yeni bir tane açılana kadar bu tadı bekleyeceksiniz. :))

Hiç yorum yok: