14 Nisan 2013

İçeriğiniz İzinsiz Kullanılırsa Google'a Şikayet Edin.

Çalıntı içerikle ilgili hassasiyetimi önceki yazıları takip edenler bilir.
Her fırsatta bunun mücadelesini vermeye devam ediyorum ve edeceğim.Çünkü gerçekten sinir olduğum bir konu.

Geçen gün konuyla ilgili Twitter hesabımda da paylaşımda bulunmuştum.Sevgili Özgür Turanlı'nın bir yazısıydı.Konuyla ilgili bu dikkat çekici yazıyı okumak isterseniz burada.

Google'ın telif hakları konusunda hassas davrandığını biliyordum ancak 2-3 gün gibi kısa bir sürede bunu neticelendirdiğini o yazıda öğrendim.Sizde içeriğinizin çalındığını farkederseniz bu sayfayı ziyaret edip şikayetinizi bildirebilirsiniz.Sayfadaki yönergelere göre seçenekleri işaretlemeniz yeterli.

İzinsiz İçeriği Google'dan Kaldırma Adresi.

2 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

çok faydalı bir yazı olmuş.geçenlerde ben bir içeriğimin olduğu gibi fotolarıyla beraber bir sitede yer aldığını gördüm.siteye girince virüs alarmı veriyordu.üstelik daha birçok blogcunun içeriği vardı.virüs bulaşır diye eşimin gelmesini bekledim.sanırım bizden önce müdahale eden olmuş.şuan aktif değil...çok sinir bozucu..

mit dedi ki...

Hala bu densizliği yapanlar var demek? Başkasının yazdığı şeyi kendininmiş gibi göstermek, bundan gurur duymak nasıl bir anlayıştır, hiç kafam basmıyor. Halbuki ortaya kendi emeğinle bir şeyler çıkarmak gibisi yok.