19 Mart 2013

Gelir İdaresi Başkanlığı İnternet Vergi Dairesi Borç Sorgulama

Daha önce aldığım ancak içeriğinde pek birşey bulamadığım için kullanmadığım e- devlet  sayfasının şifresini   unuttum.
Elbette tedbiri elden bırakmamak için bir yere not almıştım ama bulabilene aşkolsun:))

Geçen hafta içinde Gelir İdaresi Başkanlığının sayfasında rastladım, pek hoş olmasa da ara ara bakmak gerekiyor şahsınız adına vergi,trafik cezası vs. ne varsa hepsini görebiliyorsunuz.

Aşağıdaki kutucukları doldurmanız yeterli e devlet sayfasının garip şifresini akılda tutmaktan daha iyi,kolaylıkla giriş yapılıyor.Linki aşağıya ekliyorum.



3 yorum:

Coşkunlu Figen dedi ki...

faydalı paylaşım için teşekkürler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Hemen sorguladım çok faydalı oldu bu paylaşım:))

İki Kum Tanesi dedi ki...

Teşekürler haberdar ettiğin için.