09 Haziran 2012

Bugün Onlar İçin Yürünecek !

Hayvan haklarını hiçe sayan, onları öldürmeye ve yok etmeye hazırlanan
"Hayvanları KorumaMA" yasa tasarısına aklı başında her hayvan sever tepki gösteriyor. Göstermeli de zaten zira bu tasarılarla evimizde baktığımız hayvanlardan tutun, sokaklarda, barınaklardaki dostlarımıza kadar tüm hayvanların can sağlıkları tehlikede.

İşte bu yüzden 9 Haziran Cumartesi günü 6 ilde yapılacak eş zamanlı yürüyüşler ile kanlı yasaya "dur" demeye sizler de gidin. Bu yürüyüşlere katılın lütfen çünkü bu her zaman yanınızda olan, dostlarınız, koruyucularınıza, hayvanlara olan vefa borcunuz...

9 HAZİRAN CUMARTESİ GÜNÜ 13.30'DA BAŞLAYACAK YÜRÜYÜŞLER İÇİN HAYSEV'E ULAŞAN İL VE YER BİLGİLERİ:
İSTANBUL: Taksim, Galatasaray Lisesi önü
ANKARA: Kızılay YKM önü
İZMİR: Karşıyaka Köpek Parkı
ADANA: Atatürk Parkı
MALATYA: Merkezde
MERSİN: Hilton Oteli arkasından başlayacak.

3 yorum:

EQ dedi ki...

Gitmiyor... dün bu resmi burada gördügümden beri, bu bakis gözümün önünden gitmiyor:(

Ben bukadar acili ve caresiz bakan, bakisiyla bukadar cok sey anlatan, yüregimi daglayan bir köpek görmedim daha önce. Mahvetti bu bakis beni...:(

Okadar cok sey var ki bu konuda söylenecek...neyse...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Evet yeryüzünde yardıma muhtaç pek çok canlı var.
Kimisi için önemsiz görünse de hayvanlar için birşeyler yapılmalı.Dediğiniz gibi o bakışlar çok şeyi anlatıyor aslında...

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Boyle bir yasa cikarilma dusuncesine inanamiyorum,soktayim ben.Allah'in yarattigi varliklara nasil acimasizca davranilir anlayamiyorum.Soylemek istedigim cok sey var aslinda.Dilerim super bir yuruyus olur ve o guzel varliklarin haklarina zarar gelmez.