21 Mayıs 2012

HİÇBİR KONUDA ISRARCI OLMAYIN

11 yorum:

cem dedi ki...

erkek adam sahip çıkar, peşini brakmaz..:)))

Meraklı Adamın Not Defteri dedi ki...

Çok hoş yaaa. Ufaklıkta ki azmi kesinlikle takdir ettim. Pes etmek yokkkkk :)))

Koca-man ve Karısı dedi ki...

Bu oğlan benim olsa, Kızı parçalayı veresim gelirdi valla:))zilli..

ali zafer sapci dedi ki...

Çok beğendiğimi söylemeden geçemedim. Teşekkürler.

görkemli dedi ki...

pesss yani..Ayy çatladım gülmekten teşekkürler paylaşımın için :D

FFatiHH dedi ki...

videonun ismini söyler misin? Merak ettim. Ama telden direk izlenmiyo. Adını yazıp aratmam lazım.

HADİYE dedi ki...

:) Çok şirinlerr. Çok beğendim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hey Allahım ya :)

bücürükveben dedi ki...

hahahaaaaaaaa:)))))))))))afferim kıza ben kızı tuttum oğlana gelince büyüyünce tecavüzcü Çoşkun mu olacak nedir? Töbe töbe.....:))

Şule dedi ki...

Oğlanın azmine hayran kaldım doğrusu. :))

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

Ebrum nerelerdesin.Unuttum seni zannetme.öpüyorummmmmmmmmm