15 Mart 2012

BLOGGER’DA YAZILARA NASIL LİNK VERİLİR ?

Blogger’da yazı içindeki kelimelere link verme işlemi bizim gibi eski bloggerlar için basit bir işlem ancak bloglamaya yeni başlayan arkadaşların bilmediği bir konu.

Nasıl yapılacağını soranlar, özellikle çekiliş adreslerini sayfalarında direk yayınlayanlar için problem yaratan bir durum.Mesela bana yorum bırakan bazı arkadaşların yorumlarını sistem spam olarak algılıyor sırf bu yüzden…

Yapılan işleme gelirsek.

Yeni Kayıtta yayınlayacağımız metne son halini verdikten sonra,link vermek istediğimiz kelimeyi mouse’un sağ tuşu ile seçiyoruz.

Ben örnek olarak “Faceture” kelimesini seçtim.Görsele bakarsanız.


Ardından panelde kırmızı ok ile gösterilen “Bağla“ butonuna basıyoruz.

Ekrana gelen yeni pencerede yine resimde gösterilen “bu bağlantı nereye gitsin?” seçeneğine yine Mouse sağ tuşuyla kopyaladığımız link adresini yapıştırıyoruz."Bu bağlantıyı yeni pencere aç" bölümüne çek atıp altta Tamam butonuna basıyoruz.

İşte bu kadar.
Kaydı yayınladığınızda ana sayfanızdan seçtiğiniz kelimenin yönlendirildiği link adresini kontrol edebilirsiniz. 


*herşeye rağmen yapamazsanız da üzülmeyin,mail atarsanız tekrar bakarız.:)
işe yarayacak diğer blogger bilgileri için tık tık!

27 yorum:

Handan dedi ki...

Birden eskiden bu işler için ne kadar uğraştığımızı hatırladım :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla bende epey araştırmıştım.O zaman daha ilkeldi.:)))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

bende sevgili Gönül Celen´den ögrenmistim,meger ne kolaymis,yinede tesekkürler,aslinda ben birde "bunlarda ilginizi cekebilir" i koymak istiyorum,acaba bir bilginiz varmi? simdiden cok tesekkürler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Elbette,Size dönüş yapıcam:))

gülçinin defteri dedi ki...

bende sayfada belki bunlarda dikkatinizi çekebilir diye kutucuklar içinde diğer yazılar varya onun nasıl yapıldığını bilmiyorum..sizin yazınınaltında da var, bilgilendirirseniz sevinirim,sevgiler..

İki Kum Tanesi dedi ki...

http://fusunt.blogspot.com/2012/03/baglanty-yeni-sayfada-acmak.html

Buda benden olsun :) Sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim..umarım faydalı olur denicem..

Adsız dedi ki...

ben de bu işlerden anlarım diye geçiniyorum, bunu bilmiyordum. ben her seferinde html kodu yazarak link veriyorum. ben mendeboor örneğinde olduğu gibi, bi şey daha öğrendim. teşekkürler :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sizede uğrayacağım Sevgili Gülçin,

Teşekkürler Füsuncum.

Evet Duygucuğum en çokta senin için yazdım.:))

İşe yararmışsa ne mutlu mendeboor:))

SaÇaKLı dedi ki...

ohhh mis gibi:)
daha ihtiyaç olmamıştı... ama olacaktııı :)

Meraklı Adamın Not Defteri dedi ki...

çok tşk.ler. blog yazmaya yeni başladım bilmediğim bir konuydu. imdadıma yetiştiniz desem...

Adsız dedi ki...

bloğumda bu zaman kadar yer alan çekiliş linklerini dediğin gibi değiştirdim.denemek için yazıyorum hala spam olark mı geliyo???

Adsız dedi ki...

bir kişide daha aynı sorun var..birinde daha vardı ama o kişi blog ismini değiştirdikten sonra sorun giderildi...Acaba böyle bir sorun mu var.

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler.Ben de diğer yazılara yönlendime işini beceremedim bir türlü. Hani şu "bunlar da ilginizi çekebilir" başlığı altında olanlar:)) El yordamıyla ilerlemeye çalışıyorum.Önceki yazılarınıza baktım belki bu konuda bir şeyler vardır diye ama göremedim. Fırsat olur da bu konuda bir paylaşımda bulunursanız şahane olur:) Sevgiler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Teşekkür ederim Sezer Hanım ilk fırsatta yazalım sizin gibi merak eden arkadaşlar var evet.

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

LinkWithin uygulamasını sayenizde ekleyebildim. Çok sevindim:)) Tekrar teşekkür ediyorum. Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Rica ederim,tekrar görüşmek dileğiyle...

Gul dedi ki...

çok saoll yaaaa

Unknown dedi ki...

birde benim bloguma goz atin arkadaslar. cokda faydali bu arada. online para kazanmanin yollarinda birini paylastim. takip edin. tesekkurler. www.berichestman.blogspot.com

Bir Ev Hanımı dedi ki...

postlarının altında

You might also like:

nasıl ekleyebilirim

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Merhaba öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim."you might also like" programca otomatik gözüken bir başlık.Onu hususi yazmak için bir şey yapmadım açıkçası.Sizde onun yerine "bunlarda ilginizi çekebilir" yazıyor zaten.Yardımcı olabileceğim başka bir konu olursa buradayım:))
Dostlukla...

Sulemcafe dedi ki...

Iki gün öncesini kadar ,link vermeyi deneyip yapamamistim.

Denemis,hata bildirimi yapmisti.Yeni bloger olarak, ve heveslenip aniden blog acinca alt yapi arastirmasi eksik kalmisti.
Googlede ararken senin blogunda oldugunu görünce pek sevindim,denedim,oldu.Islem sirasini yanlis yapmisim.TESEKKÜRLER.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

İşe yaradıysa ne mutlu Sevgili Şulem.:)
Dostlukla...

Unknown dedi ki...

tşk ederim bilgileriniz için ve sizi ayrıca www.davetiyeciali.com a beklerim

Unknown dedi ki...

SÜPPERSİNİZ, ÇOK TEŞEKKÜRLER.

Unknown dedi ki...

aktiflik bu şekilde paylaşılır m?

Viranşehir

farklı bir pencerede popup şeklinde açılmasını istiyorum

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Yukarıda anlattığım şekilde yapar "Bu bağlantıyı yeni pencere aç" bölümüne çek atıp altta Tamam butonuna basarsanız açılır Fethi Bey.