29 Mart 2012

BARAJ DUVARINDAKİ SİYAH NOKTALARDA NEYİN NESİ?


İtalya'daki Diga Del Cingino barajı çevresinde gezintiye çıkmış bir fotoğrafçı, dikkatini baraj üzerindeki siyah noktalara yoğunlaştırmış.


Sonra biraz daha yaklaşmış.


Baraj duvarının yanında çekilmiş bu fotoğrafta havada asılı gibi duran dağ keçilerini görünce epey şaşırmış.

Engebeli arazilerde yürüme kabiliyetine sahip dağ keçilerinin, bu kadar dik bir yüzeyde rahatça ilerlemesi üzerine fotoğraflamaya devam etmiş.

Duvardaki tuz tortularını yalayan keçiler, yosun ve likenlerle beslenmelerini sağlıyorlarmış.

17 yorum:

düşlem dedi ki...

ilk defa böyle bir şey görüyorum. ilginçmiş..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Bende ilk kez duyuyor ve görüyorum,paylaşım için teşekkürler:)

u.aydin dedi ki...

cok enteresan gercekten,esimle hayretler icinde izledik....
sevgilerle.

pembe fiyonk dedi ki...

belgesellerde çılgın olduklarını görürdüm de bu kadarını beklemezdim :)

SaÇaKLı dedi ki...

inat işte hayvan!! ille çıkıp yalayacak o tuzu :)) bir yaşıma daha girdim mi, girdim (:

EQ dedi ki...

Alin benden de okadar! :)

Handan dedi ki...

Pes artık :)

Adsız dedi ki...

sürekl tut yerlerse çatlıcaklar :::)))hayvanlar...nasıl tırmanmışlar oralara ne kadar ilginç..

gülümse dedi ki...

aman Tanrım ömrümde ilk defa böyle bişey görüyorum ya

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Ne gördüm ne duydum çok ilginç :)

Unknown dedi ki...

Çok ilginç ilk defa böyle bir şey görüyorum...

Bilge ESEN dedi ki...

çok ilginç miş gerçekten..bilgi için çok teşekkürler..:))

cangz dedi ki...

Hayret ettim ilginç!

Unknown dedi ki...

Dağ keçilerinin çok dik yerlere tırmanabildiğini biliyordum ama bu kadarını tahmin edemezdim canım. Yine iz bırakan ve çok keyif veren bir post olmuş.. uzun zamandır uğrayamıyordum çok özlemişim seni ve yazdıklarını tatlım :)

nalan dedi ki...

:))

bücürükveben dedi ki...

:))Aklım durdu!:))))ilk resme bakınca kuş filandır demiştim içimden ama keçi olacağını söyleseler inanmazdım:)))bu arada çok teşekkürler ben de sayfanızı tanıdığım için memnun oldum..

Şule dedi ki...

Serde mühendislik var, önden drenaj delikleridir dedim. Sonra acaba kuş mudur, ne tür bir kuş olabilir diye devamına bakınca inanamadım.
Keçi gibi inatçı dedikleri bunun gibi bir şey olmalı herhalde.