01 Şubat 2012

-10 DERECE DEDİĞİN NEDİR Kİ??


Ankara'da sabah böyle başladı.
İlerleyen dakikalarda -10 derecenin de altına düştü. :-/
İşyerindeki kombi tamir oldu ama gel gör ki kaloriferler sadece çevresini ısıtmakla yetiniyor.
Kat kat giyilen çoraplar fayda etmiyor.




Isı, iki gün önce daha bir makuldü.
Karın tekrar  yağmasına sevindik ancak şimdi acısı fena çıkıyor.
Yarın sabah -13, -15'i göreceğimiz söylendi.
Bu sene hepimiz doyduk beyaza ve soğuğa değil mi??
Bilimadamları yeni bir buzul çağının başladığını,bunun tahmini 70 yıl süreceğini söylüyorlar.
Yandık mı ne??


Bu arada muhabirlerim çalışmaya devam ediyor.:))) hehehe
Kaptan bugün Kastamonu'dan bildirdi.
Yolların durumuda bu şekilde...


15 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

istanbul da son 30 yılının en soğuk gunlerini yasıyor -8 :-o

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Unknown dedi ki...

günaydın
resimler cok güzel

Unknown dedi ki...

bizimde kalorifer bozuldu geçen iş yerinde, ankara soğuk şirket soğuk donduk iyice :(

hypo dedi ki...

çankırı çıkışı Ilgaz dağına giriş bende geçmiştim.
Ağaçların gelinliklerini giydiği zamanlar derler, Kastamonulular.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

geçenlerde akşam -16'yı gördüm valla
bilimadamlarının hangi lafına inanmalı/güvenmeli bilemiycem Ebrucum

hani küresel ısınma...ki soğuk diye bunu istediğimden değil bunu söylemiş olmam :)

bence herşey normal...olması gerektiği gibi...bundan 20 sene öncede kar dizboyu idi her yerde

hele bir da annemi dinlesen köyde tamamen kar altında kalırmış evler
o hangi buzulçağının başlangıcıydı acaba

yok yok ne göreceksek görüyoruz işte...budur :)

NoNo dedi ki...

:(( Herkes donuyor memlekette püff...
Aman dikkat edin kendinize Ankara daha soğuk İstanbul'dan hastalanmayın.
Sevgiler NoNo

pompişCE dedi ki...

şu an işyerindeyim petekler çalışıyor ayağımın altında ısıyıcı ama hala donuyorum...üşüyünce içimden çalışmak ta gelmiyor..

görkemli dedi ki...

allah yardımcınız olsun.ben hiç soğuk diye söylenmiyeyim bari izmir gibi bir yerde -2 lerde...

elvin dedi ki...

Your blog is great I like, I wait for your arrival on my blog http://skrtu.blogspot.com

Maya dedi ki...

kar Ankara'dan gitsin artık istiyoruuum :(

Şule dedi ki...

Valla İzmir bile üşüyor, ne diyeyim artık.
Burada da eksilere düştük, yalnız Ankara ile farkımız nem. Burada gerçek soğukluk ile hissedilen arasında 7-8 derece fark oluyor.
İstanbula da gayret kuvvet diliyorum. Şurada üç gün kaldı, sonra bitiyormuş. :)

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

SONUNDA YAPABİLDİM BANA TAVSİYE ETTİĞİNİ.ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER.ARTIK BENİM İZLEYİCİ OLDUKLARIM BANA HEMEN GERİ DÖNEBİLİYOR.BUNU TAMAMEN SANA BORÇLUYUM.KELİME DOĞRULAMAYI KALDIRMAYI VE SAYFAMIN YANINA RESİMLİ KATEGORİ KÖŞESİ NASIL YAPABİLİRİM.(BENİMKİLER TEK TEK DURUYOR.AMA BEN ÖRN:BÖREKLER DİYİP BİR BÖREK RESMİ OLSUN VE RESMİ TIKLAYINCA BÜTÜN BÖREKLER SIRAYLA SAYFADA GÖZÜKSÜN İSTİYORUM.YARDIMCI OLURSAN ÇOK SEVİNİRİM.KENDİ SAYFANDA RESİMLİ GÖSTERİRSEN DAHADA SEVİNİRİM ÇOK FAYDALI OLUYOR ÇÜNKÜ.SEVGİLER

Adsız dedi ki...

resimler güzelmis :) burda hala kar yok :(

Gezi/yorum... dedi ki...

Ankarada dün gece -20 yi gördüm ben -10 falan masum kalıyor yanında :)

deeptone dedi ki...

ama ne güzel fotolar. şanslısın ki.