12 Eylül 2011

FESTİVALDEN GÖRÜNTÜLER...

Üç gün boyunca devam eden festival dün akşam itibariyle sona erdi.Bizim planımız sabah gidip, öğleden sonra Ankara'ya geri dönmekti ancak o kadar renkli  bir kalabalık vardı ki farklı ülkeler,farklı belediyelerden ziyaretçilerle dönüşümüz  akşam 18.00 'i buldu.


Beypazarı  çok enteresan bir yer çünkü o kadar çok şeyi ile ünlü ki ve iddialı.İlk defa gelenler için saydığımda "yok artık"  dediler.
Mesela havuç,Beypazarı'nın simgesi...
80 katlı baklavası, kurusu, güveci, yaprak sarması,havuç lokumu, gümüş işçiliği, Cumbalı Evleri ve diğer el sanatları şu an aklıma ilk gelenler.Onun dışında her gittiğimde yeni bir yer keşfediyorum.Bu seferki ilginç keşfimi ayrı bir yazı da paylaşacağım. :))


Festivalde bu sene tek farklı şey  ASSA  yani Ankara Sine-i Sanat Atölyesi sanatçılarıydı.Sokak performansları görülmeye değerdi,  herkes büyük bir ilgiyle izledi.


Bu arada son bir şey eklemek isterim.Beypazarını festival zamanı ziyaret edemedim diye sakın üzülmeyin.Halk pazarı her Çarşamba açık oluyor bilginiz olsun...











5 yorum:

m d dedi ki...

Katılmamış olmak resimlere bakınca eksiklik gibi geldi. Dolu dolu bir festivalmiş. Her yıl 10-11-12 Eylül'de mi yapılıyor?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Şimdi yazıya ek yaptım Sevgili md,halk pazarı her Çarşamba zaten açık oluyor.Pazarda da aynı coşkuyu yakalamakta mümkün oluyor.
Festival normalde her yıl Haziran ayında yapılıyordu.Sanırım seçim dolayısıyle bu sene Eylül ayına alındı.

Şule dedi ki...

Bayramda oradaydım ben! Aynen dediğin gibi, yemekler güzel, sokaklar güzel, renkler güzel...

Kuru ve tarhana alabildim yalnız. Kuru çok yer tutuyor. Günübirlik gidebilenler şanslı, birkaç sefer yapabilirsiniz. Ama bütün o yemeklerden yedim.:)

Güvecin aslını yemek için bir fırın varmış, onu bilmiyordum yalnız.

noyumberry dedi ki...

Çok güzel kareler yakalamışsınız..
Fotolarla gezmiş kadar olduk..
paylaşım için teşekkürler:)
sevgiler..

Giz dedi ki...

Ben hep yurtdışındaki yöresel festivallere bakıp "bizde niye yok böyle güzel şeyle" diye hayıflanırdım. Daha güzeli varmış meğer :) gerçekten çok kaliteli, insana keyif veren bir ortam yaratmışlar canlı sokak mankenleri, macun, rengarenk kıyafetler ve baharatlar harika gözüküyor canım. Yeni bir şey öğrenmiş olmanın mutluluğu içerisindeyim :)


Giz’li Teras