10 Haziran 2011

CESARETİN VAR MI BURADA KAMPA ?

Kanada'nın Baffin adasında günlerdir süren tırmanışta şimdi mola zamanı...

Dağcılar yorgun...

Onların lügatında ise geri dönmek yok.Güvenli bir yer bulunması gerekiyor çünkü buzullar eriyor, yukarıdan gelebilecek herhangi bir tehlikeye karşı  seçilen kaya çıkıntısının altında dinlenmeye karar veriyorlar.4000 feet yükseklikte önce yemek yenilecek,sonra  uyku çekilecek...

National  Geographic için çekimler Gordon Wiltsie tarafından yapılmış.




14 yorum:

coco-jelly dedi ki...

yahu git...hayatta gitmem:)böyle insanlara hayranım..yok o dağa çıkarım gezerim..yüksekten korkmam ama ya uyurken düşersem:)))))ben düşersem halıma düşmeyi tercih ederim:)çok güzel fotolar:)sevgiler..

Elif Zorcan dedi ki...

walla pes diyorum. adrenalin beni bozar yapana tebrik:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla bende olsam o çadırda kalmazdım CoCo.:))
Bende "helal olsun" dedim red-purple:))

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

cesaretin boylesi uzak dursun benden cok korkunc.

Handan dedi ki...

Hep dağa tırmanmak istemişimdir ama bu şekilde değil :)

mit dedi ki...

Hani insan yabancı bir yerde uyuyunca uyandığında nerede olduğunu hatırlayamaz ya... Ya öyle bir şey olursa ne olacak? :) "Neredeyim ben ya?" diye ayaklanan cuuuup aşağıya :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

inanmıyorum ya benim fotolara bakarken başım döndü bu ne? valla helal olsun adamlara...

BuRCu dedi ki...

Hiçbir güç bana bunu yaptıramaz. Bu nasıl bir cesarettir, nasıl bir heyecandır. Yok yok delilik bu :)

Ful yaprakları dedi ki...

deli bunlar amanınnn!!

Zeugma dedi ki...

Hayatta yapamayacağım şey...
Adrenalin de zirve yapıyor kesin :)

özii dedi ki...

deli bile yapmaz :) düşünmesi bile ürpertiyor...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

aman danrım, hic bir kuvvet beni o cadirlarin icine sokamaaaz. nayir, nolamaz:)

Adsız dedi ki...

dağcılığa meraklıyımdır da bu kadarına ben bile cesaret edemem =) aaa korktum =)

Adsız dedi ki...

off tam benlikmiş, içim gitti valla. orda olmak içim ömrümden bir ayı verebilirim :)