03 Mayıs 2011

“DUR ŞU KÖPEKBALIĞI İLE BİR HATIRA FOTOĞRAFI ÇEKTİREYİM” OLAYI …

Dev boyutlarda köpekbalığı yakalanır da balıkçıya getirilip sergilenmek üzere kuyruğundan asılır ya, sonra insanlar gelip "olmazsa olmaz" balığın ağzına kafasını sokup hatıra fotoğrafı çektirirler.
Bu harekete hep gülerim.

Dün akşam National,Geographic’i seyrediyorum adamlar epey uğraştı yakalamak için, tekneye çıkartıp önce numaralandırdılar  sonra nazikçe bıraktılar okyanusa “aman türleri azalmasın bunlar araştırma için bize hep lazım” diyerek...

Düşündüm.Bizde olsaydı bu kadar zorlukla yakalanmışken akıbeti nasıl olurdu? :))

5 yorum:

NzN dedi ki...

bizim yazlıkta bi tane camgöz yakalanmıştı. evlerden birinin önündeki ağaca asıldı. tabii ki önce fotoğraflar çekilmişti sonra da mangalda pişirilmek sureti ile tüm siteye dağıtılmıştı :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Köpekbalığı eti?Uzakdoğuda yeniliyor ama,ilginç olmuş.

NzN dedi ki...

aslına bakarsan camgöz'ü pek köpekbalığından saymazlarmış :)
ama ben yine de köpekbalığı eti yedim diyorum. ayrıca da pek matah bi şey değil eti :)

► Hobihane ◄ dedi ki...

komik bir ayrıntı :))

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Rahmetle anardık...