19 Nisan 2011

“ EXPLORER GİRİŞ SAYFAM DEĞİŞMİYOR “ DİYORSANIZ …

Geçmiş yıllarda da aynı sorunla pek çok kez karşılaştım.Sinirimden hop oturup hop kalktım.Ardı ardına istenmeyen zoraki açılan pencerelerle uğraştım.İşin içinden çıkamayınca bilgisayara kaç kez format attırdım.



Şimdi tek farkı daha dikkatli ve daha soğukkanlıyım, engelleyici olduğu için önüme gelen sayfayı açmıyorum.


Ona rağmen açılışta ana sayfa olarak kullandığım Google penceresi bir site tarafından gene hapsedildi.Denediğim birkaç yöntemse çare olmadı.Neyse buradaki  sayfa imdada yetişti.Teknik bilgisi olmayan bir kişi için öyle makbule geçti ki…


Peki sırasıyla ne yapıldı ?


1. Başlat / çalıştır


2. gpedit.msc


3. kullanıcı yapılandırması


4. Windows ayarları


5. internet Explorer bakımı


6. url ler


7. önemli url ler


8. ben ana sayfa olarak google kullandığım için onu yazdım siz 1. seçenek olarak ana sayfanız ne ise url kısmına onu yazıyorsunuz.


İşte bu kadar…


6 yorum:

Adsız dedi ki...

faydalı olmuş , bana da bir arkadaş söylemişti çok önceden ve faydasını da çok gördüm..

ilhan dedi ki...

Alternatif ve daha iyi bir çözüm:
Chrome, Firefox, Opera...

Devletli dedi ki...

Birkaç yıldır Mozilla kullanıyorum. Mozillaya bir defa alışınca internet explorer oldukça zahmetli geliyor.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Aslında bende uzun süredir google chrome kullanıyorum arkadaşlar,çok ta memnunum ancak eski alışkanlıklar kolay bırakılmıyor.:))

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Devletli'ye katılıyorum.
Bende Mozilla kullanıyorum, çokta memnunum, alışınca kolay bırakılmıyor.

Samanalevi dedi ki...

Registry ayarlarıyla uğraşmak istemiyorum diyorsanız.. bu işi çözen çok küçük faydalı bi program var işte linki http://www.samanalevi.net/sayfa.asp?sayfa=detay&sid=43