18 Mart 2011

VARSA ELİNDE EMANET, HER ZAMAN KENDİN TESLİM ET !!!

Ne zamandır görüşemedik kahveler içildi birşeyler yenildi sonra iki haftadır gözüm gibi baktığım ajandayı çıkardım çekmeceden...

"Aysel hanımcım size zahmet yan odanızda çalışan Selen hanım burada ajandasını unutmuştu, ona teslim edermisiniz?" dedim...

Bu ara uğramam için sebep yok o birime, aramızda bir hayli mesafe var hani gidiyorken götürür nasıl olsa diye düşündüm.

Bir kaç saat sonrada ajandayı aldı mı? diye aradım Selen'i...
"Malesef" dedi "Aysel hanım buraya gelirken markete uğramış ve orada unutmuş defteri, kısmet değilmiş napalım" ...

:-/ Şaşkınım ve suçluyum.

Emaneti kendim teslim etmeliydim...
Langohrziege


9 yorum:

özii dedi ki...

off anlayabiliyorum için içini yer o teslim olana kadar...

ali zafer sapci dedi ki...

Çok güzel konular işliyorsunuz, her gün yeni şeylerle karşılaşıyoruz size gelince. Teşekkürler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Yok Öziim yaa ,öğlen gittim Bim mağazası ajandanın resmen üstüne yattı.:(( Ajanda yok.

Asıl ben Teşekkür ederim ilginize Zafer bey.

Adsız dedi ki...

aslında kendi işini kendin göreceksin neden dersen kimse insanın kendisi kadar duyarlı olmuyor..

zuzuların annesi dedi ki...

Canım benim,ciddi bir şeyler yazacaktım ama şu foto beni benden aldı,gülümsemeden duramıyorum:))
Nasıl tatlı bir şey bu böyle?:))))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bende aynı şeyleri düşündüm Banucum,harika bir poz vermiş.:))

DOREMİ dedi ki...

harika bir foto shop..:))

bizi gülümsettin ya sağolasın..:))

DOREMİ dedi ki...

birde güzel bir gün 888 izleyici bu rakama ulaşmak ne güzel..:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Rosemary emin ol fotoshop değil.:))Fotoğraf sahibinin bu resimle ödül aldığını okumuştum.