17 Şubat 2011

BİL Kİ ONLAR SENDEN DAHA AKILLI...


Habere göre Şanlıurfa Tarım İl Müdürlüğünün ele geçirdiği miadı dolmuş hatta süresi dolduğu için kokmaya başlamış 2 ton'a yakın et ve sucuk, imha edilmek yerine en yakındaki hayvan barınağına götürülmüş.Ambalajları bile açılmadan köpeklere verilen bozuk et ve sucukları hayvanlar dan bazıları yememiş...

İnsanın kan beynine sıçrıyor bu tür haberleri okuyunca...

Her ortamda,her mevzuyu dine bağlayanlar ve bu konularda dem vuranlar söylesin.Bu nasıl bir vicdan?

Kendi yemediğiniz şeyleri başka bir canlıya yedirmenin mantığını bir türlü çözemiyorum...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hayvanlara verilen değer bu işte. yazık.. onların da bizler gibi birer canlılar olduğunu düşünen yok..

hep dedi ki...

Televizyonda belediyenin çöp toplama işinde çalışanlarla yapılan bir röportajda şöyle diyordu İşçi: " Halkımız da çok acımasız. Kurtlanmış çikolataları bize veriyorlar." İçim sızlamıştı. Sırf çöp toplama işinde çalışıyor diye, çöpe atacakları bayatlamış, kurtlanmış çikolatayı Çöp İşçilerinin yemeyi hakettiğini düşünen zihniyetin hayvanlara bunu yapmasına şaşırıyorum desem, yalan.
Duyarlılığınıza teşekkürler.
Sevgiler.

müfred dedi ki...

Her ortamda,her mevzuyu dine bağlayanlar ve bu konularda dem vuranlar söylesin.Bu nasıl bir vicdan? diye sormuşsunuz.

Bunun dinle ne alakası var onu anlamadım. Bunu yapanların dindar olduklarını kim söyledi ki?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Merhaba Sevgili Arzu-hal,
aslında haklısın yazıyı kısa tuttum daha detaylandırabilirdim onun yerine habere link vermeyi tercih ettim.
Haberin detaylarını okursanız Devlet ve belediye işbirliğini görebilirsiniz,gerisini yazmama bile gerek yok aslında yani hangi partinin belediyesi olduğunu...

Sağlıcakla kalın.