15 Aralık 2010

KAYISI YAĞI MUCİZESİNİ YAŞIYORUM…

Yüzümde ergenlik döneminde bile sivilce çıkmadı.Şimdi ne olduysa her ay hemde aynı yerde bir sivilce türedi.Zamanla lekeye dönüştü ne yaptıysam geçmedi.(gerçi çok bir şeyde yaptığım söylenemez ama)

kayısı yagı

Neyse Evrencim elime bir küçük şişe tutuşturdu “önce yüzünü ılık suyla iyice temizle ardından bu kayısı yağı ile aşağıdan yukarıya doğru (yerçekimine aksi istikamette) masaj yap” diye öneride bulundu.Fakat bunun özellikle gece yapılması gerekiyormuş.Enteresan iki hafta içinde leke falan kalmadı.

Haa bir de banyo esnasında yüze yapılan mısır unu masajını deneyeceğim o da iyi sonuç veriyormuş ,bir gelişme olursa şayet buraya eklerim. :))

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayy bende o lekelerden muzdaribim teşekkürler valla bilgi için bende deniyim bakıyım kayısı yağını ;)

MERY DAIMON dedi ki...

hımff!! ben de hiç öyle şeyler çıkmadı o dönemlerde.. küfür etmeyin tamam mııaa!!

FFatiHH dedi ki...

kükürdü yüzünden o.kükürtlü sabunlar var onlarda geçiriyo.kayısının daha ne çok faydası var.gelmeyecek misiniz o taraflara :)

özii dedi ki...

ayrıca göz altı kırışıklıkları içinde iyi geliyormuş :)) mucize gibi

Adsız dedi ki...

Ahh..canım benim ben neler neler denedim olmadı.En son doktora gittim düzelmeye başladı..Eğer çok rahatsız oluyorsan doktora git derim :)

Elifin Terazisi dedi ki...

Kızımda da olmuştu, kilin içine kayısı yağı koyup maske yapmıştık.

balböcükleri dedi ki...

ama bu yağ daha fazla akne yapmazmı

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

o bir mucize ..
yani okuya okuya kabullendim.
ama uygulama dersen
ah nerde..
tembelimdir tembel :))
sevgiler canım

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Serpil,cilt bakım uzmanı arkadaşıma danıştım bu konuyu.Kayısı yağı kayısı çekirdeğinden elde edilen doğal bir yağ olduğu için akne artırma özelliği yokmuş.Bu bütün doğal yağlar için geçerliymiş.

balböcükleri dedi ki...

yorumuma cevap aldım çok teşekkürler çünkü yağ olması beni düşündürdü.bende sivilce yok ço şükür ama bol miktarda siyah nokta var ve huyum malesef sıkıyorum.sıkıncada önce kırmızı sonra kara kara leke oluyor.bu ürünü mutlaka alacağım.birde sadece sivilce içindeğil eski yara izlerini bile geçirdiğini söyledikleri bizim yıllardır bildiimiz ama duyunca çok şaşırdığım bir krem var.teramisin.içinde antibiyotik olduğundan yara izlerini mucizevi şekilde yok ediyor dedi arkadaşım.onuda deneyeceğim.aklında olsun.yazışmak dileğiyle:)

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Kayısı yağının herhangi bir markası var mı? Kullandığın neydi acaba? Ben de cerrahi menepoz sonrası kullandığım kanser ilaçları nedeniyle acayip şakilde lekelerden dertliyim. Adını verebilirsen çok sevinirim hayatım. Teşekkürler....denenmiş ve sonuç alınmış yazılar reklemdan çok daha güzven verici. Hele bloger arkadaşlarımdan olursa daha çok güveniyorum. ..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Ufuk Hanım,kullandığım kayısı yağı "doğacı"marka.Aktarlarda farklı markalarda satılıyor bence onlarda olur.Yüzünüzü temizleme köpüğü ile temizleyip,sonra yağ ile masaj yapın.Özellikle gece ve yerçekiminin aksi istikametine doğru(aşağıdan yukarıya doğru)masaj yapın.
Sevgiler...

Serapingo dedi ki...

Evet hanimlar bende kullaniyorum lekelerimde açilma oldu.bu arada gece sürün ve muhakkak sabah yikayin ışik görmemesi gerekiyor aksi halde lekeler geri gelebilir.gündüz muhakkak koruyucu sürmeyi unutmayin