27 Ağustos 2010

6 TELLİ CENNET KUŞUNUN MARİFETİ…

Photobucket


Çokta kolay olmuyor aslında, bir de en ufak fikriniz yoksa internetten uygun kelimelerle arama yapmak biraz zamanınızı alıyor…
Karşımda balet edasıyla dans eden bir kuş,renkler şahane…
Bilim adamlarının Endonezya’da yeni keşfettiği kayıp cennete ait bir kuş…

42 farklı türü olduğu söyleniyor.Yeni Gine’nin Foja dağlarında yaşayan bu erkek kuşun kafasında her biri 10 santim uzunluğunda 6 güzel tüy bulunuyor.İsmini de buradan alıyor…

Görüntüdeki erkeğin dişi için yaptığı dans tamamen kur amaçlı.Sergilenen renkli tüylerse etkilemeye çalışmanın bir parçası…

7 yorum:

A-H dedi ki...

ne kadar guzel duruyor hakikaten, rengarenk bayildim :)
bu arada video calismiyor ne yazik ki :(

komançi dedi ki...

bu muhteşem bir canlı. ilk kez görüyorum.

NzlGl dedi ki...

Bilemiyorum dişi kuş etkilendimi ama beni etkiledi:)
çok güzel görüntüler paylaştığınız için teşekkürler
sevgiler

uğurböceği dedi ki...

üstük resimlere bayılım.gerçekten cennetten gelmiş gibi.harika.alttaki videoya da bayıldım.ama dişi bence korkutur.zaten kuşcağıda kaçtı.

Zeugma dedi ki...

Ahaha..Komik aslında...
Dişi etkilenecek gibi durmuyor şaşkınlıktan :)

Murat Artan dedi ki...

çok etkileyici bir kuş,tüylerinin rengi desenleri çok harika,maşallah.
yok mu bi kuş cenneti gidip görsek?

Tolga Aşk dedi ki...

Gerçekten harikaymış sağolun paylaştığınız için.