22 Temmuz 2010

MUTLU SON !! (tabii şimdilik…)

Photobucket

Daha önce kısa kısa bahsetmiştim … :)) (1.) (2.)

7 aylık maratonun sonuna gelindi…
Veee nihayet kiracı evden kaçtı.Aslında bitmek bilmeyen prosedürler yasal sürece olan inancımı tüketmek üzereydi…
En çokta sinirimi bozan şahısın emlakçıya “ben böyle evi bir daha nerden bulurum? Ne arayan var,ne soran ? Bedavadan oturuyorum işte…” demesiydi.
Eşyaların bir kısmını almadan alelacele kaçması, çokta korkusuz olmadığının bir göstergesi oldu...


Evet elimizde 7 aydır ödenmemiş kira, artı aidat ve birkaç aylık birikmiş elektrik su borcu var. Buna da şükür demekten başka çare kalmadı…
Bu işlerden canı sıkıldığı için babamın bu evi satacağını tahmin ediyorum.Artık uğraşmak istemiyor…
Allah herkesi iyi ve dürüst insanlarla karşılaştırsın ne diyelim...

9 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

çook geçmiş olsun ...bazı kiracılar ile uğraşmak gerçekten çok zor

Flame dedi ki...

Aynı sorunu kayınvalidemler de yaşadı. 1,5 yıl kira almadılar birde biz aynı binada otururuyoruz, gördükçe geriliyoruz düşün. Kayınvalidem panik atak oldu sinirden :(( Avukata verdiğimiz paralar kar etmeyince alım satım yapıp tahliye ettirdik. Terbiyesiz bir insan yüzünden bir dolu masraf ve nerdeyse sağlığımız gidiyordu. Sizde kurtulduğunuza şükredin ama ödenmemiş aylar ve faturalar için icra takibi yaptırın bence..

mit dedi ki...

Aynı dertten muzdaribiz. Bizim üst kiracı da evi mahvettikten sonra birikmiş elektrik ve su borcu ile kaçıverdi. Zaten çıkmasını istiyorduk sizin gibi... Ama bu kadar borcu görünce insan sevinsin mi üzülsün mü bilemiyor.

Allah herkesi iyi ve dürüst insanlarla karşılaştırsın.

Anne İş'te dedi ki...

mERHABA;
HADİ GEÇMİŞ OLSUN:)) SATMAK YERİNE DAHA SAĞLAM KİRA KONTRATI YAPMAK VE ABONELİKLERİ KİRALAYAN ADINA GEÇİRTMEK DE BİRÇÖZÜM OLABİLİR.v GERÇEKTEN ALLAH İYİLERLE KARŞILAŞTIRSIN.
SEVGİLER,SELAMLAR..

Emekli Albay dedi ki...

geçmiş olsun. zor işler bunlar. ev nerede istanbuldamı? istanbulda ise kiracı olarak ilgilenibilirim.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Teşekkür ederim ilginize...
Yok ev İstanbul'da değil,İzmir'de.

Burcu Çalışkan dedi ki...

sıkıntılı bir süreçmiş gerçekten, bundan sonrası için hayırlsı olsun diyorum

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

cok gecmis olsun. sahsen sorumlu bir kiraci olarak, bu tarz insanlara inanamiyorum. 2 seneyi gecti duvara bir civi cakmadik daha, sonucta duvarda kiralik oldugu icin. bizim gibiler; civi cakmaya kiyamayanlar, digerleri civisi cikmis kiracilar...
Allah iyi insanlarla karsilastirsin derler ya, cok dogru. umarim bundan sonrasi iyi olur.

bücürükveben dedi ki...

Titanik'e bakarken bunlar da ilginizi çekebilirde rahmetli Mevhibe İnönü'nün resimlerini gördüm ama ona yorum yazacakken fotolara tıklayayım derkin sayfayı kaybettim:))sonra karşıma bu geldi..ben de buna yorum yazayım dedim..bu arada Mevhibe hanımın zerafeti,kişiliği,tevaazusu nur içinde yatsın..biz de ailece zaten chp'liyiz çok severdik ama ben artık yeni chp'den umut kestim Osman Pamukoğlu paşanın partisi HEPAR a oy verdim son seçimde..

neyse lafı dağıttım geçmiş olsun, böyle kötü kiracı yüzünden biz bir evimizden olduk:((yoksa şu anda Keçiören'in berbat bir semtinde değil, Aşağı Ayrancı'da çocukluğumun geçtiği evde oturuyor olacaktık:(((