22 Şubat 2010

“GDO”ÇIKTI MERTLİK BOZULDU…

Uzun yıllar bahçede domates ,biber,limon vs..yetiştirince haliyle öğreniyorsunuz doğalı nasıl olur?Görüntüsü,lezzeti, varsa kokusu…Tabi herkes aynı imkana ve de sabıra sahip olmayabilir…
Şimdi bu imkan yok.Malum apartman hayatı bahçede sadece çim var...


Bu “GDO” (Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar) çıktığından beri almıyorum.Hele ki o adım başı bardakta satılan mısırı asla…
Oysa kızım bayılıyordu. :(
Yaz bir gelse…
Biber & domates yemeyi özledim… :(


Photobucket



6 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Yaşadığım yer dolayısı ile şanslıyım domatesler bahçe domatesi ama yine de herşeyi mevsiminde yeme alışkanlığım var. Ondan mevsiminde domatesimi,biberimi,mısırımı vs herşeyi dolaba kaldırıyorum.
Aynı tat oluyormu hayır ama en azından sağlıklı...

Elifin Terazisi dedi ki...

Ben de mevsiminde tüketmeye çalışıyorum. 10 kasım- 1 nisan arasında yaz sebzeleri almıyorum.Sevgiler:)

öykü dedi ki...

arada bır aynı seylerı yemekten bıkıp domates gbı sebzelerı alsam da
tadı tuzu yok..

mit dedi ki...

Nefret ediyorum bu hormonlu ürünlerden. Hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadı artık... Nerede o eski domatesler, meyveler?

Esin dedi ki...

Yaz da gelse mısırın zamanı da gelse farkeder mi ki.GEni değişen bir mısır yazda olsa kışda olsa serada da yetişse bahçede de yetişse geni değişmiştir .
Ben mısır yemek istemiyroum ,soya da yemek istemiyorum.Ama soya lesitinin içinde olmadığı hazır gıda yok.
Domates sadece hormonlu ama bu gdo bambaşka...

Unknown dedi ki...

Bende o eski tadları özlediğim için,apartman katında balkonda kovalarda sebze yetiştiriyorum.Ürünlerim kiloya vurmasada beni mutlu ediyor.Lütfen yediğiniz güzelbir domates olsun,biber olsun ya da meyve çekirdeği olsun,mutlaka bir saksıya gömün.İnanın tohumlar sizi utandırmayacak.Çoçuklar için bile denemeye değer bir iki kova toprak.Hoşca kalın.