08 Kasım 2009

GÜLER ÖKTEN…

Nihayet bu sezon sona eriyor…137 sayfalık bir romandan dört yıl boyunca olmadık senaryolar üretmekten kendileride yoruldu anlaşılan.Her şeye rağmen yine de en çok izlenenler arasında olmak büyük başarı farkındayım …
Düşünüyorum da Yaprak Dökümü başladığında daha kızım yoktu dünyada…
2007 yılının bir Çarşamba akşamı heyecanla diziyi oturmuş seyrederken doğum vakti gelmiş hastaneye koşturmuştuk. :))
Şimdi kızım 2.5 yaşında …Bir nesil onunla büyüdü desek yalan olmayacak :))
Böyle yazdığım için üzgünüm “kabak tadı verdi ” diye bu seneki bölümleri izlemedim.Yalnız Cevriye Hala fanatikliğim devam etmekte…Onun olduğu sahneleri ara ara izleyip zaplıyorum.Sevgili Güler Ökten’in usta oyunculuğu karşısında söylenecek bir şey bulamıyorum.Televizyon tarihinde pek çok kez oynanan kaynana rolünün hakkını bence en iyi o verdi…
”Güzel olmadığım için başrol oynayamadım” demiş bir röportajında.Bilmiyordum okuyunca şaşırdım ünlü bir yönetmenin 40 yıllık eşi olmasına karşın bunu kullanmaması, alçakgönüllü davranıp her şeyi akışına bırakmasını taktir ettim…


Güler Ökten kimdir ?
Röportaj.

15 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

evet fazlasıyla veriyor hemde bitsin ay sıktı bunalttı artık.ilk zamanlar soluksuz nefessiz izliyorduk bizde..ama artk ciğer dayanmıyor

nazo dedi ki...

Benim de favorim Güler Öktem :) Bu yıl izledim ama eskisi gibi değil. Çarşamba günleri kanal açık oluyor. Ben girip çıkıyorum odaya, başka şeylerle uğraşıyorum ama duyduğum için ne var ne yok biliyorum :)
Sonunu nasıl bağlayacaklar merak ediyorum bir de.. O kadar çok şey yaşandı ki, yaşamadıkları birşey kalmadı gibi geliyor :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güler Ökten benim için de çok değerli sanatçılarımızdan biridir.
Yaprak Döküm konusunda çok haklısınız, benim duygularımı yazmışsınız:)
Sevgilerimle...


www.hayatizlerim.com

GeCe dedi ki...

hiç seyretmeme başarısını göstermş nadir kişilerden biriyim herhalde romanı okumuştum ama 4 yıl olmasına şaştım

güler hanımı ise bizimkilerden tanıdık sevdik zaten

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ailenin bugüne kadar başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmedi cinsinden...:))

BlahBlah dedi ki...

hem olmasından keyif aldığım hem de allah bana vermesin dediğim türde bir kaynana. süper oyuncu...

Unknown dedi ki...

fikretin sabrını takdir ediyorum:))

Haydins dedi ki...

Abuk subuk bir hallere girdiğinden o çocuklar izlemedim ..Babam izledikçe görüyordum konuya aşinayım :)
Güzellik neye göre acaba bence hoş bir bayan ..

Unknown dedi ki...

içimi tüketerek izlemekten kendimi alıkoyamadığım dizi...
Güzel olmadığım için sözüne üzüldüm güzellik midir oyunculuk mu?
tabi ki yüzüne bakılmayacak kadar değil ama oyum oyunculuktan yana...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Her rolüne o kadar güzel bürünüyor ki samimiyetine kapılıp gerçekmiş gibi hissettiğim çok oldu gerçekten.Güler Öktem'i bende çok severim.
Diziyi hiç izlemedim kitabını ve filmini izledim reyting uğruna abartacaklarını bildiğim için romanları dizi olmasını tasvip etmiyorum şahsım adına.
Esenlikler...

meltem dedi ki...

ben de hem gıcık olup hem de hala izleyenlerdenim yaprak dökümünü! bitsin artık gerçketen
ve güler ökten harikulade bi oyuncu bayılıyorum

Anne İş'te dedi ki...

Resmi görünce korkarak geldim..şükür değilmiş dedim sonrasında;Güler ÖKTEM;oynarken sadelikle devleşenlerden bence! ve diziyle ilgili tüm yorumlarınıza katılıyorum.Zaten geçen sezon başı bıraktım:((

Vladimir dedi ki...

Güler Hanım cidden iyi bir oyuncu, içinde yer aldığı sahnede hep kendini izletiyor. Hakedenin hakettiği yere gelemediği ülkemizdeki değerlerden bir tanesi de o ne yazık ki.

Aymen dedi ki...

asıl yaprak dökümü kabak tadı verdi.

Muhterem'le Geziye dedi ki...

1 hafta önce öğrendim ki Yaprak Dökümü bu sezonda bitmeyecekmiş.
Bu akşam sezon finali varmış.
"Yeter artık bitsin bu dizi" diye avaz avaz bağırasım geliyor.
Güler Ökten yıllarını bu mesleğe vermiş saygıdeğer bir sanatçı.
Yıldız Kenter'in mezun ettiği ilk öğrencilerindenmiş.
Türk filmlerinin yanı sıra Bizimkiler dizisindeki Doktor Türkan Hanım rolü unutulmazdı.
Zeki Ökten'in eşi olduğunu Zeki Bey vefat ettikten sonra öğrenmiştim.