08 Ekim 2009

SİTE ÖNERİSİ...

Belki birkaç sene önce olsaydı fazlasıyla işime yarardı bu site.Çünkü her sene aynı ya da benzer hediyeler almaktan sıkılmıştım.Bayanlar için seçenekler daha fazla tabi ,oysa bir erkeğe hediye almak,öncesinde ne alacağına karar vermek oldukça zor bana göre…
Sıkıntılardan mıdır bilinmez Kaptan’da özel günleri unutur oldu zaten.Evet bazen hatırlıyor ama üzerinden birkaç günde geçmiş oluyor.Bu böyle olmaz baktım güceniyorum bende aynısını yapmaya başladım.Tarihleri unutmamış olsamda artık sesimi çıkarmıyorum…
Neyse gelelim asıl konuya , faydalanmak isteyenler olabilir.Sitede özel günler için popüler ya da sıra dışı hediye seçeneklerini inceleyebilir, e-kart yollayabilir veya günün anlam –önemiyle ilgili yazıları okuyabilirsiniz…
Benim en çok ilgimi çeken kısım ise “doğumgünü” bölümünde…Sayfadaki kutucuğa doğum tarihinizi girdiğinizde o günle ilgili ilginç verilere ulaşıyorsunuz.( O yıl dünyada hit olan şarkılar, Dolar kuru, ekmeğin fiyatı, Futbol Şampiyonu vb…)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bunun dışında Kasım ayında gösterime girmeye hazırlanan “2012” isimli dev bütçeli flim daha şimdiden wikipedia ‘da yerini almış…
Daha şimdiden merak uyandıran bu flim hakkında buradan bilgi alabilir,resmi web sitesindeki video bölümünde yayınlanan korkutucu iki fragmanı
izleyebilirsiniz.

2 yorum:

şirinem dedi ki...

:) bu çok güzel bir paylaşım hediye almak bazen gerçektende çok zor oluyordu bu siteden yardım almak hoş olacak

Adsız dedi ki...

hımm fikir açısından güzele benziyor siteye göz atacağım, teşekkürler:p