13 Eylül 2009

BİR ÜZÜM TANESİNDEN KAÇ DAMLA SU ÇIKAR ?

--Bir üzüm tanesinden mi?
--Evet,bir üzüm tanesinden…
--Bilmem.belki üç,belki dört…
--En fazla?
--On damla çıkabilir…
--Sen üzüm tanesini küçük görüyorsun.İstersen otuz,kırk hatta elli,altmış damla su çıkartabilirsin…
--Bana kelime oyunumu yapıyorsun yaa…Nasıl çıkar bu kadar damla?
--Daha fazla sorma.Başka bir şey söylemeyeceğim.Bir üzüm tanesi al ve dene.Hem uğraş,hem düşün…


**Üzüm mevsimi geçmeden yazmak istedim hani benim gibi belki denemek isteyen çılgınlar olur… :)) Elbette istemeyen uğraşmayabilir.

**************************************************************************
Peki nasıl olur? Bu kadar damla nasıl çıkar?

((: ¿ɹoʎıʞıɔ ns ɐlɯɐp ɔɐʞ ɹoʎnlo ɹǝlǝu ɯılɐʞɐq uıʞɐq uıɹıpzǝƃ ıɹɐʞnʎ ıƃɐsɐ ǝpuıɹǝzn uıƃɐɔıq'ʞɐɹɐʞıs ǝɔɟıɟɐɥ ıuısǝuɐʇ ɯnzn ıpɯıs ***
…zıuısǝʞ ɹɐpɐʞ ɐʎıɹɐʎ ʞǝɹǝʇɹns ɐƃɐɔıq ıuısǝuɐʇ ɯnzn zıuıƃıplɐ ǝzıuılǝ ƃɐs **
…znunʇnʇ ıƃɐsɐ sɐq ǝplıʞǝs ʞǝɔǝlǝƃ ıɹɐʞnʎ ıdɐs dılɐ ǝzıuılǝ los ıƃɐɔıq ɹıq nlɔn ıɹʌıs *
…ıpzɐɯlo ʞɐɯzɐʎ ǝɔǝlʎo uǝɯǝɥ ıqɐʌǝɔ unʎo ɹıq nq ɐɯɐ˙ɯıpɹıʌǝɔ sɹǝʇ ıʎızɐʎ ɯnunƃzn ǝlʞılǝɔuo

♣ ♣ ♣ cevabı okuyamayıp bana kızanlar olmasın sonra.Kopyalayıp bu programla normal haline çevirebilirsiniz…

8 yorum:

cesetizleri dedi ki...

programı kullanacağım bundan sonra :) yazıları ters yazayım bundan sonra :D
Hatta ters yazılar etiketi yapayım evet evet sağ ol valla çok iyi oldu bu :D

Unknown dedi ki...

monitorede ters yapıştım ya helal olsun sana sabahın bu saatinde:)

GeCe dedi ki...

ama hala cevap yok deneyeceğiz mecbur

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

GeCe,cevap hemen yazının altında tersten yazılmış metni kopyalayıp programda çevirebilirsin.:)

icimdeki yolculuk dedi ki...

haha elimde bıçak üzüm bende bunu yaptım ya helal olsun bana:))))

SenaBera dedi ki...

Hehe cevabı okumak için laptopu ters çevirmek yeterli oldu, hatta zorlarsam hiç çevirmeden de okuyabiliyorum...:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

:)Bak bu aklıma gelmemişti.Laptopu olanlar zorlanmayacaklar bu da iyi..

Arif dedi ki...

Laptopu olmayanlar da görüntü ayarlarından ekranı ters çevirsinler. Ekran kartının ayarlarında var o özellik. Neyse konuya dönelim. Bu üzüm gerçekten çok güzel bir nimet kimisi tefekkür eder kimisi üzümle şarap :)