10 Nisan 2009

MİMLERE KARIŞTIM...

Vakit yok eve çok geç geliyorum.Çok istesemde bloglara şöyle bir göz atıp çıkıyorum.Çünkü uzun süre oturamayacak kadar yorgunum…Bu ara mimlenmiyorum diye düşünürken bir baktım mim yağmuruna tutulmuşum.Severek takip ettiğim Gürkankalkan “karşı cins olsan neleri yaparsın yada yapmazsın “ diye sormuş.

Yaparım
Çok önemli bir toplantıda da olsam telefonu samimi bir şekilde açar onu arayacağımı söylerim.
Söylediklerine önem verir ,mutlaka fikir alırım…
Özel günleri asla unutmam…
Bencil davranmam ,her konuda ona yardımcı olurum…
İş sebebiyle asla geç saatlere kadar bekletmem…

Yapmam
küpe ya da kolye takmam…
Sevmediği parfümü kullanmam…
Frapan ,ipeksi kıyafetler giymem…
Arabayı hızlı kullanmam,bayan sürücülere nazik davranırım…vs..vs.. aklıma ilk gelenleri sıraladım.Tabi çoğaltılabilir.
Eğer cevaplamak isterse, bu ara “mim” lere karışmış Cesetizleri’ne pas ediyorum…Kolay gelsin…:)

Diğer mim hareketi gene okunmaya değer blog “İnsansevgisi:Hakan-can”dan gelmiş…
”Kalbinizi çalan eylemsel hareketler neler olabilir?” Cevabı benim için çok basit…Dürüst, Adaletli , Yalın, Saygın ve Espirili bir kişilik… O da kalbimi çoktan çaldı…(Şayet okuyorsan Kaptan 18 yıldır seni seviyorum ama bu seneki kızgınlıklıklarım hala geçmedi onu bilesin…)
Yazmak isterlerse bunuda Annelerle Hayata Dair, Nazoyla ve Yaşadıkça’ya yolluyorum…Aklıma gelmişken blog ödülü için sevgili Neslihan'a buradan teşekkür ediyor,sevgilerimi yolluyorum...

not:bir sonraki bölümde Fıkrasevenlere'nin mim konusunu cevaplayacağım.unutmadım aklımda.

4 yorum:

cesetizleri dedi ki...

ben bunu görmüştüm..
ama cevap yazamamışım.. benim etiketim var ya erkek olsam diye. orda yazıyorum hepsini. mimi de o şekilde izah edeceğim;)
bekletiyorum. :)
yeni bir mim var sandım sabah :))
oyy oyy bugün ne yoruldum ya.. anam ağladı. ne yarışmaymış arkadaş :)
öpüyorum iyi geceleer.
bu da böyle mail gibi oldu ama neyse:)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim. bu konuda 2.mimim. en kısa zamanda yanıtlayacam tekrardan.

Adsız dedi ki...

Miminize cevap verdim. Tekrardan teşekkür ederim. Sevgilerimle...

khaos dedi ki...

Canım ya..
Senden iyi erkek olurmuş ama..
Bence Boyle kal:))