19 Şubat 2009

SANDIK…

Rahmetli kayıpederimde babam gibi astsubaymış…1978 senesinde görevdeyken trafik kazası geçirmiş ve rahmetli olmuş…
Sene 1977 bizim kaptan beş yaşında …Israrlarına dayanamayan babası Edirne’de görev yaptığı birliğe kaptanı götürüyor…İşyerine gelen bu sevimli ufaklığa gazinoda meyvesuyu ısmarlayanlar,tost alanlar onunla sohbet etmeye çalışanlar herkes çevresinde pervane… Eeeeee çocuk hem yaramaz,hem de cin fikirli…
Gazinoda öğle tatili yetişkinler arası sohbet belli.Emeklilik,katsayılar,ikramiye vs…İlerleyen saatlerde gazinonun kapısında oyuna dalan çocuğu komutan görüyor başını okşayıp
—hadi gel bir gezinti yapalım diyor…Başlıyorlar etrafı dolaşmaya ,bu sırada komutanın gözü hiç olmaması gereken yerdeki mühimmat sandıklarına takılıyor ve soruyor
–Bunlar ne ? Bu sandıklar niye burada duruyor??? Bizimki cevap veriyor.

--Ben bunların ne olduğunu biliyorum, bunlar emekli sandığı… :)

7 yorum:

öykü dedi ki...

Cocukları ve onların dunyaya bakıslarını cokkkk sevıyorum.:))

özii dedi ki...

Çok iyi yaa ... O kelimeyi çekip almış işte...

Adsız dedi ki...

çocukların cin fikirliliği ve hazır cevaplılığı mükemmel keyifli birşey :) Bu arada bir astsubay kızısın demek.Eşimle meslektaşmış baban..

Yılmaz Barış dedi ki...

Bu arada bu emekli sandıklarından heryerde çıkmaya başladı bu aralar.
Çöplerde,
yol kenarlarında,
toprak altında,
.
.
.

GeCe dedi ki...

ben de uzun zaman bu isimleri kavrayamadım ne biçim adlar veriyorlar çok zekice gerçekten

papagangibi dedi ki...

ahahaha çok güldüm gerçekten.:)) çok cin bir cevapmış :))

Hülya Konar dedi ki...

:))