09 Aralık 2008

SAÇLAR İHMALE GELMEZ !!! -2-

Uzun süre yıkanmayan saçların sonu budur...

19 yorum:

cobija dedi ki...

Değişik bir çalışma olmuş :D

papagangibi dedi ki...

çamurlanmış mı onlar? yıkamak lazım onları. ama en basiti kesmek. kısa saç gibisi yok. oh mis gibi.

pelince dedi ki...

Güzel bir bayram diliyorum....

Hamama gitmesi lazım hemde acil :))

Sevgiler..

SMİLENA dedi ki...

korkunç.ben bir gün yıkamasam sanki yağ bağlamış gibi geliyor.bu saçı acilen sıfıra vurmalı.
iyi bayramlar..

özii dedi ki...

Bit , pire , kene filan ne ararsan vardır onda yaaa...

Direk ustura ya da gazı döküp yakmalı :))

Aymen dedi ki...

ben bu, yanlışlıkla halı şampuanı kullanan adamın dramı temalı bi resim:))))))))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

kökünden kazısınlar:)

@ dedi ki...

Merhaba öncelikle iyi bayramlar.Bloğumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.Beğendiğinize sevindim.

nazo dedi ki...

ıyyy.. çok kötü, iğrenç.. :p Bu insanın kazıtması lazım o saçtan başka herşeye benzer şeyi :)

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM HEMŞERİM ,MEMLEKET NERESİ ??? BU ARADA BURÇUMUZDA AYNI :))SENİNDE BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM...SEVGİLER.

serrose dedi ki...

iyyyyyyyyyyyyy kahvalti edemeyecegim galiba :s

Adsız dedi ki...

aman allahım saç mı bunlar?? :S :))

Sagır Kedi dedi ki...

Kız mı erkek mi:))))

lemanice dedi ki...

ıııığğğğğ

Cekingen dedi ki...

daha öncede bu saça şahit olmuştum gerçekten iğrenc

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

öyk..

stickman dedi ki...

koyun kuyruğu gibi olmuş adamın saçları :)

Ebruli dedi ki...

Yazik ya bu adama. Keske birileri o sacini makasla kesebilse!..
Bu tur insanlarin akil sagligi yerinde olmadigi icin ne yapabilirler ki. Onlardan bunu dusunmesini beklemek yanlis...

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Anaaaam bu ne yav. Öf ne biçim kokuyordur o şimdi. 10 metreden geliyodur kokusu.iyyyy