01 Aralık 2008

GÜNÜN SÖZÜ...

Ülkemizin iki ünlü sanatçısının yıllara dayanan rekabetlerini herkes bilmekteydi…İkiside işlerinde çok başarılıydı ve iyi kazanıyorlardı…Bu arada çevrelerindeki yardımcıları ya da arkadaşları ikisi arasındaki rekabeti kızıştırmak adına laf getirip götürüyorlardı… Özellikle yaşça büyük olan için -Bak senin için böyle söylemiş…-Bak o bunu yapmış…-Senin şuradaki işine taş koymuş vs… Aslında söylenenlerin gerçekte aslı yoktu…
Günlerden bir gün birbirlerinden habersiz karşılaşan sanatçılarımızdan daha genç olanı dayanamamış –Utanmadın mı? benim hakkımda orda burada konuşuyormuşsun,şöyle söylemişsin hatta bunuda anlatmışsın…Dinlemiş, dinlemiş bir diğeri söylemediği sözler için kendinden emin bir vaziyette sadece

–eyvallah kardeşim demiş…
Şimdi neden yazdım bunu şahıslar önemli değil, işin magazin tarafıyla ilgilenmiyorum sadece kıssadan hisse misali olaya hoşgörüyle yaklaşıp ,tartışmayı dahada uzatmamak adına yapılmış bu davranışı örnek vererek bugün seçtiğim günün sözüne bir anlam katmak istedim …

“ Ben insanların ayıplarını gören gözlerimi kör ettim.” Mevlana
1

9 yorum:

Ebruli dedi ki...

Yazini okurken iki de fotograftaki o yesil canliya gozeum takildi. Dogruyu soylemek gerekirse ben biraz korktum bu yaratiktan. Daha sevimli bir sey secemez miydin?..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

o bir sinek türü sanırım..defalarca zoomlanarak çekldiği için zahmetli olduğunu düşündüm...amaç aynı zamanda ilginç olan fotoları paylaşmak..ne bileyim öyle denk işte..korktun demek :) hehehehe

Unknown dedi ki...

resim hehehehe :)
ama söze kanım dondu :)

nuran dedi ki...

içimden geldi sana yazmak halimi hatırımı merak edip sorduğun için yazıyorum annemin yanındayım sanki ben onun annesiyimde o benim kızım gibi olduk, beyin damarlarında tıkanıklık varmış geçer dedi doktor ama bilmiyorum o iyileşene kadar da yazmamaya ve bloğumu kapatmaya karar verdim...sevgilerimle

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

nurancım,uzun süredir yoktun.o yüzden merak ettim..geçmiş olsun...hay allah..şimdi ne diyeceğimi bilemedim..iyi haberlerini bekliyorum...mail adresini almıştım önceden..zaten şu an bloğuna giremedim..sevgiler..

rebelon dedi ki...

söz çok güzel ama bunu magazin dünyasında uygulayamazsın.hem gerek de yok.o kadar para kazanıyorlar,özel hayatları da olmayıversin,işlerine gelince biz halka malolmuş sanatçılarız demesini biliyorlar

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

doğrudur rebelon zaten o yüzden isim vermeden yazdım...deki iki rakip arkadaş arasında olan bir husumet..yaşça büyük olan sonunda eyvallah demiş yaa ..yani eyvallah diyebilecek kadar hoşgörülümüyüz..ne bileyim belki ben olsam cevap verir kavga ederdim..aklıma o geldi o an..ilham işte böyle bişi ...o an aklına ne geliyorsa kalem onu yazıyor..:))

Elif Zorcan dedi ki...

yazı-fotoğraf-mevlana üçlüsü arasında enteresan bir bağ kurmuşsun. değişik bakış açısının verdiği birşey olsa gerek. Hülasa ben de söze bittim...
Mevlana ya.. Neler var içinde neler!

Zeugma dedi ki...

Burada gayet güzel bir örnek verilmiş. Tartışmamayı uzatmamak adına büyüklük gösterilmesi gerektiği güzel bir örnekle vurgulanmış ama bunu hangi birimiz yapabiliriz ki?
Birisi söylemediğim sözlerle ilgili bana hesap sorsa ''Eyvallah kardeşim'' falan diyemem ben:( Ölsem yapamam.Tam tersi çıldırırım.
İlk yapacağım şey karşımdaki kişinin yakasına yapışıp kimden duyduysa ona yüzleşmeye götürürüm..Sonra da onun yakasına yapışıp gerekeni yaparım.
Maalesef böyle..
İçinde bulunduğumuz çağ sabrı aldı götürdü belki de bizlerden..
Mevlana zamanında yaşasaydık belki..