27 Aralık 2008

BİRİ VARSA VARDIR YOKSA YOKTUR…

Karşımdaki insanı görmezden gelemem ben… Pek tabi bazı insanlar bunu çok güzel yapabiliyor.Karakter meselesi sanırım bana çok ayıp geliyor,eğer bir kişiyle tanışmışsam selam veririm,günaydın! derim mesela…Herkesin hatırını saymak ,statüsü konumu ne olursa olsun kişilerle dialog kurmak beni çokta rahatsız etmez...İşyerimizde bir bayan vardı,sabah gelir kimseye selam vermeden doğru masasına gider otururdu…Tuhaf bana göre.
Birazda aileden alınan kültürle alakalı belkide, yoksa kimse kimsenin vereceği selamla yaşamıyor ya da varolmuyor…
1

11 yorum:

gunduz68 dedi ki...

eğer selam verdiğin kişi iki kez selamını almazsa üçüncüsü ve daha sonrasında selam vermezsin...

özii dedi ki...

Evet bu tarz insanlarla ben de çalıştım , kaç kere günaydınlar havada asılı kaldı . İğrençti. Bir sıkıntısı olabilir ama sonradan kendini yine toparlamazsa , haketmediğini vermemek lazım...

Mavi Bahçe dedi ki...

Haklısın canım ama bi yerde de hakedene.Bir slm tık yok 2 slm tık yok 3 derken nereye kadar ama:)

Adsız dedi ki...

Aileden gelen kültürle mi yoksa kendi kişiliğiyle mi ilgili davranışlar bilemiyorum ama bir günaydın ya da merhabayla kimsenin ağzı aşınmaz.

Unknown dedi ki...

Allah' ın selamını esirgeyenden de "adam" olur mu diye düşünürüm ben de tanımadığıma mutlaka gülümserim önce baktım gülümsememe karşılık var o zaman sohbete bile koyulurum :)

Adsız dedi ki...

aynı sorunu ben de yaşıyorum... selam vermemek için yolunu değiştiriyorlar...
sevgiler...

Ebruli dedi ki...

Senin gibi dusunuyorum ben de. Toplum icinde yasiyorsan eger; belirli gorgu kurallarini yerine getirmek zorundasin. istemesen bile yapmak zorundasin. Oyle gunaydin, iyi aksamlar demeden ya da gormezlikten gelerek toplum icinde yasamak, kotu bir davranis bicimi...

şirinem dedi ki...

İyi akşamlar bende sizlere katılıyorum ama görgü ne parayla alınan bişey ne okumakla nede sonradan olacak aileden insanın içinden gelmeli görgü farklı bişey arkadaşlar görgü sahibi olmayandanda anca bu şekilde davranışlar beklenir

Sagır Kedi dedi ki...

Haklısın da bende bazen istemeden selam vermediğim de oluyor.Sabah kalkıyorum işe geliyorum uykuluyum selam vermeyi unutuyorum.Bazen de aklımda önemli bir şey olunca da selam vermeyi unutuyorum tüh bana..Yoksa isteyerek yapmıyorum mutlaka selam veririm..

Seddosh dedi ki...

öyleleri birazcık yontulmamışlar sınıfına giriyor... Ben yokken yaptığın ziyaret ve mini yorum için de ayrıca teşekkür ederim,iyi günler:)

casaubon dedi ki...

benim ofiste de var böyle biri.

ben de her seferinde "sana da günaydın" derim. yıllardır böyle. ne o vazgeçti ne de ben. inada mı bindi ne? demem o ki öyle insanlara inadına selam verin. yüzsüzlüklerini yüzlerine vurun.