16 Ağustos 2008

DÜN GECE METEOR YAĞMURU OLDUMU???

Dün gece Meteroloji meteor yağmuru olacağını çıplak gözle görüleceğini söylemişti…Aldım minder ve yastıklarımı uzandım terasa , gece boyunca bekledim bir kayan yıldız görebilmek için…Ama gelin görünki bir tane bile denk gelmedi bir an heyecanlanıp baktıklarımsa bodrum üzerinden gelen uçaklardı ..Kızdım meterolojiye –Hani nerde meteor yağmuru???
Bu arada yaşanmış bir olay geldi aklıma meteroloji ile ilgili yazmadan geçmek istemedim. Geçen yılların birinde Eski Trabzonspor başkanının bir akrabası derbi maçını izlemek için Almanya’dan Türkiye’ye gelecek.Zat-ı muhterem kişimiz Almanya’da çalıştığı işyerinden sadece 2 gün izin alabilmiş.Derbi maçını izleyip hemen dönmesi gerekmiş anlıyacağınız.Bari uçak biletimi gidiş-dönüş alayım demiş.Fakat mevsimlerden kış,bir tipi bir kar…Bu seferde almış bir evham ya zamanında dönemezsem???Zaman kısıtlı, hava şartlarından uçuşlar iptal olursa.Bunun üzerine arkadaşları meterolojiyi arayıp bilgi almasını,hava durumunu en iyi onların bileceğini söyleyince hemen sarılmış telefona aramış bizim meterolojiyi…Kısaca kendini tanıtma faslından sonra sormuş,
Vatandaş–Hava Çarşamba günü nasıl olacak???
Meteroloji –Yoğun kar yağışı bekliyoruz.
Vatandaş –Yapmayın yaaaa..Tühh .. Peki bizim için bişey yapamazmısınız???

1


Hiç yorum yok: